Extrase

Printre funcțiile oferite de aplicaţia Extrase putem enumera: • Introducerea diferitelor extrase în sistem, modificarea şi închiderea acestora; • Înregistrarea decontărilor; • Ţinerea în evidenţă a plăților și încasărilor în lei şi în valută; • Căutarea complexă printre extrase; • Tipărirea diferitelor liste cum ar fi registrul de casă, registrul de bancă ş.a.m.d. Aplicaţia Extrase este legată de modulul sqlGest, în care pot fi introduse documente de încasări şi plăţi care vor fi salvate în acest modul. Înainte de a începe utilizarea acestei aplicaţii este recomandată citirea documentaţiei „Gestiune”, care conţine regulile de utilizare corectă a funcției Documente.

Pornirea programului

Pornirea programului

Extrase

Un extras de cont este o copie a situaţiei creditului şi a debitului unui cont curent într-o anumită perioadă de timp. Acest modul conţine extrase pentru conturi de trezorerie, conturi bancare şi casă.

Căutarea informaţiilor

Căutarea informaţiilor

Tiparire liste

Cu ajutorul aplicației Extrase, avem posibilitatea de a tipări diferite rapoarte.

Raport ordonanțare – extrase

Acest raport a fost creat pentru a verifica dacă valoarea ordonanțărilor valide este mai mică decât valoarea plăților salvate până la data la care se dorește salvarea detaliilor extrasului.

Unelte

Meniul Unelte din aplicația Extrase conține nomenclatoare și funcții generale utile pentru gestionarea lunilor, parolelor și tipurilor de extrase.

Anterior
Gestiune
Următor
Ordin de plată