Niciun rezultat găsit
Încercați cu alte cuvinte cheie!
Niciun rezultat găsit
Încercați cu alte cuvinte cheie!
Evidența salariaților
Evidența salariaților permite gestionarea centralizată a datelor de personal: informații contractuale, funcții, gradații, vechime, drepturi salariale și modificările aferente.
În acest capitol găsim răspunsuri, printre altele, la următoarele întrebări:
- Cum introducem un angajat nou?
- Unde specificăm datele legate de contractul de muncă?
- Cum adăugăm la un salariat persoane întreținute?
- Cum introducem sporuri, rețineri, avansuri pe o perioadă lungă pentru un angajat?
- Cum modificăm datele legate de un salariat?
- Cum putem tipări contractul de muncă?
- Cum specificăm concediile legale cuvenite salariatului?
- Cum putem verifica ușor evoluția numărului de angajați?
- Cum putem lista persoanele angajate în luna actuală și/sau salariații plecați în luna selectată?
- Cum putem emite diferite tipuri de adeverințe pentru un salariat?
Catalogul salariaților găsim sub punctul Personal... / Persoane. La deschiderea catalogului, datele sunt deja filtrate și vedem numai salariații din luna curentă. Pentru a găsi un angajat cât mai repede, sau a verifica dacă am introdus sau nu un nou salariat, putem folosi și alte criterii de filtrare cum ar fi marca, numele sau prenumele salariatului, data angajării, data plecării, funcția și așa mai departe.
Aceste criterii de filtrare regăsim în partea inferioară a catalogului. După introducerea criteriilor de filtrare să ne convingem că este activat opțiunea Filtru aplicat.