Niciun rezultat găsit
Încercați cu alte cuvinte cheie!
Niciun rezultat găsit
Încercați cu alte cuvinte cheie!
Introducere
Programul satisface toate necesităţile privind evidenţa personalului şi salarizarea acestuia. Cu ajutorul programului se realizează calculul salariilor brute precum şi al reţinerilor legale aferente acestora (impozitul, contribuţia la fondul de şomaj al persoanelor, la fondul de pensie suplimentară etc.).
Datorită cerinţelor clienţilor şi al modificărilor legislative în timp programul PerSal se află în continuă dezvoltare, din acest motiv se poate întâmpla ca documentaţia să nu corespundă în totalitate cu programul dar principiile de funcţionare rămân.
Această documentaţie este manualul de utilizare a programului PerSal şi are ca scop ajutarea utilizatorului în învăţarea modului de folosire corectă a programului.
Printre posibilităţile oferite de program se enumeră:
- evidenţa personalului (domiciliu, date referitoare la salarizare);
- evidenţa prezenţei zilnice a salariaţilor (pontajul);
- calcul drepturilor pentru concedii de boală şi creşterea copilului până la 2 ani;
- calcularea şi evidenţa avansurilor şi reţinerilor acordate, chiar pe perioade mari;
- ţinerea evidenţei colaboratorilor;
- calcularea salariilor brute şi reţinerilor legale;
- evidenţa şi centralizarea datelor pentru fişe fiscale anuale (FF1, FF2);
- generarea automată a declaraţiilor de C.A.S şi şomaj, inclusiv în format electronic pe dischetă;
- posibilitatea evidenţei virării salariilor şi a reţinerilor pe conturi bancare.
De obicei pentru realizarea salarizării, lunar efectuăm aceiași pași:
- Introducem salariații noi dacă sunt, efectuăm modificările datelor despre salariați dacă este cazul.
- Introducem pontajul zilnic al angajaților.
- Dacă sunt, introducem concediile de boală.
- Introducem avansurile, sporurile valabile doar în luna selectată.
- Efectuăm calcularea salariilor.
- Introducem salarizarea angajaților cu contract civil.
- Verificăm statul de salarii.
- Dacă toate datele sunt corecte pe staturi, tipărim acestea.
- Preluăm datele în aplicația TransferDate.mdb.
- Generăm dischetele necesare pentru verificarea corectitudinii datelor.
- Verificăm datele cu aplicațiile corespunzătoare.
- Dacă toate datele introduse sunt corecte, tipărim rapoartele necesare.