Fișe

Una dintre funcțiile principale ale aplicației Terți este tipărirea rapoartelor legate de facturile emise către clienți și cele primite de la furnizori.

Fișe

Una dintre funcțiile principale ale aplicației Terți este tipărirea rapoartelor legate de facturile emise către clienți și cele primite de la furnizori. Din meniul principal selectăm Fișe.

Meniu principal - Fișe

Tip firmă

Înainte de a tipări orice raport, alegem din lista derulantă Tip firmă dacă dorim date pentru Clienți sau Furnizori.

Filtre disponibile

Putem filtra datele (unele rapoarte nu țin cont de toate filtrele):

  • După județ
  • După gestiune
  • După denumirea firmei
  • După intervale de date

Rapoarte disponibile

  • Extras de cont
  • Fișă detaliată
  • Facturi în sold
  • Fișă pe perioadă

Fișa cu date bugetare

  1. Din meniul principal alegem Fișe cu date bugetare.
  2. Alegem Tip firmă (Furnizor, Client etc.).
  3. Selectăm Nume firmă din lista derulantă sau, cu dublu clic, deschidem catalogul clienți/furnizori și căutăm firma dorită.

Opțiuni de perioadă și buget

Putem vizualiza fișa pe perioada introdusă (De la data / Până la data) și/sau pe un Capitol/Subcapitol, Centru bugetar sau Articol/Alineat selectat. Dacă nu selectăm valori aici, fișa va cuprinde toate datele existente pentru firma aleasă.

Filtre perioadă și buget

Apăsăm butonul Fișa cu date bugetare pentru generare.

Partea stângă

Afișează facturile pe firma selectată, pe articol/alineat.

Partea dreaptă

Afișează plățile pe firma selectată, pe articol/alineat.

Fișă cu date bugetare - facturi

Recalculare solduri

Prin apăsarea butonului Recalculare solduri, soldurile se recalculează. Este recomandat după introducerea de date noi în modulele Gestiune sau Extrase.

La finalul recalculării, se afișează un mesaj de confirmare a reușitei operației.

Mesaj Recalculare solduri efectuată cu succes
Anterior
Pornirea programului
Următor
Mijloace fixe