Gestiune

„Gestiune” este un program care satisface toate necesităţile complexe ale problematicii privind gestiunea materialelor. Posibilităţile oferite de program sunt: - evidenţa stocurilor pe produse, stoc iniţial, intrat, ieşit şi stoc curent - evidenţa soldurilor pe produse, sold iniţial, intrat, ieşit şi sold curent - evidenţa produselor după preţul de intrare sau după preţul mediu ponderat - evidenţa mişcărilor de materiale pe luni de lucru - fişe de magazie - contabilizarea documentelor primare - balanţa cantitativ-valorică - listare documente detaliate şi centralizate Acest program este parte integrantă a sistemului de contabilitate elaborat de firma COSYS S.R.L. Sistemul rezolvă întreaga problemă a contabilizării operaţiilor economice ale unei unităţi bugetar.

Pornirea programului

Pornirea programului

Documente

Adăugarea noilor documente, modificarea documentelor existente, ştergerea documentelor nedorite şi căutarea acestora după anumite criterii specificate. Pentru un document de intrare salvat, valid, putem crea ALOP (Propunere, Angajament, Ordonanțare ), OP, Extrase.

Documente - Tipuri de documente

Introducerea documentelor: factura, bonul de consum, nota de recepţie.

Documente - Creare ALOP

Crearea documentelor ALOP (propunerea, angajamentul și ordonanțarea) direct după salvarea unui document de intrare valid (FACT_UTIL, NIRMAB, etc.) la care furnizorul este precizat și datele bugetare sunt completate, fără a mai fi nevoie de a se deplasa în modulul Contab.

Documente - Creare OP

Creare OP / OP-uri pentru un document de intrare valid (FACT_UTIL, NIRMAB, etc.), după ce au fost create propunerea, angajamentul și ordonanțarea, fără a mai fi nevoie de a se deplasa în modulul OP.

Documente - Creare extras

Creare extrase, care se vor salva în modulul Extrase pe baza datelor facturii, ALOP-ului (prop., angaj., ord.) și OP-ului create deja în Gest.

Documente - Asistenta prelucrare date facturi electronice

Asistenta prelucrare date facturi electronice la adăugarea unui document de intrare în Gestiune.

Liste

Cu ajutorul acestui meniu se pot accesa următoarele liste : Stoc - interfaţa de consultare stoc, fişa material, rapoarte aferente Lot intrare/iesire Rapoarte miscări Rapoarte lucrări Liste dinamice în Excel

Nomenclatoare

În nomenclatoare se pot adăuga sau modifica diferite elemente ale sistemului.

Facturi electronice

Vizualizare facturi electronice descărcate de pe site-ul ANAF (prin Silver ERP), trimitere facturi în Silver ERP.

Unelte

Meniul Unelte a aplicaţiei conţine diferite funcţii generale: schimbare lună, închidere lună, setare numerotație documente.

Anterior
Contab bugetar
Următor
Extrase